Het wordt voor busreizigers steeds makkelijker om een verloren voorwerp terug te krijgen; zelfs zonder dat ze de deur uit hoeven.

Vanaf 19 maart start Hermes in Zuidoost-Brabant met een nieuw systeem voor de gevonden voorwerpen, namelijk iLost.

iLost is een online platform waar reizigers direct kunnen zien of hun verloren eigendom is gevonden. Een nieuwe werkwijze én de innovatieve softwareoplossing van iLost maken het mogelijk dat reizigers voortaan snel en makkelijk hun verloren voorwerpen terug hebben. Hiermee wordt een efficiënter proces rondom gevonden voorwerpen gerealiseerd, wat bijdraagt aan een hogere klanttevredenheid van reizigers.

Het werkt eenvoudig: Hermes plaatst een gevonden voorwerp op www.ilost.nl waar verliezers zelf kunnen zoeken. Gevonden voorwerpen zijn over het algemeen binnen 48 uur online te vinden op iLost.nl.

Vindt iemand zijn/ haar voorwerp, dan kan men die claimen. Door het beantwoorden van een paar vragen wordt beoordeeld of het gevonden voorwerp bij de aangegeven reiziger hoort. De gevonden voorwerpen kunnen opgehaald worden bij de opgegeven locatie of worden tegen een vergoeding thuis bezorgd.

Als een reiziger geen internet of computer heeft, dan kan er contact worden opgenomen met het loket voor gevonden voorwerpen in Eindhoven, tel. 040-2358650, op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 9.00 en 16.00 uur.


Trefwoorden: gevonden voorwerpen hermes openbaar vervoer bv hermes
Geplaatst

maandag 12 maart 2018 | 12.01 uur

Laatst gewijzigd

maandag 12 maart 2018 | 12.05 uur

Auteur

Harrie van Horik


businessclub