Deelnemers gezocht voor onderzoek www.asten.nl

De gemeente Asten gebruikt de website www.asten.nl om onder meer informatie te geven en nieuws te delen.

U kunt er ook terecht om een afspraak te maken of producten of diensten aan te vragen.

De gemeente gaat onderzoeken of de website overzichtelijk genoeg is en vraagt daarbij de hulp van de inwoners van de gemeente Asten.

Het onderzoek vindt plaats in het gemeentehuis, waar gevraagd wordt een aantal opdrachten op de website van de gemeente uit te voeren. Bijvoorbeeld het opzoeken van een onderwerp of het maken van een afspraak. Het maakt niet uit hoeveel u met de computer werkt. Het is voor de gemeente van belang dat de website voor zoveel mogelijk mensen prettig bruikbaar is of wordt. Alle tips zijn welkom.

Het onderzoek is gepland in de ochtend tot 12.30 uur op de volgende data: 29 oktober en 6 en 16 november.

Daarnaast is er op 31 oktober en 21 november ook een aantal plaatsen beschikbaar tussen 17.30 tot 19.00 uur. Bij uw aanmelding kunt u zelf uw voorkeur voor dag(en) en tijdstip(pen) doorgeven.

U kunt zich aanmelden via e-mail webredactie@asten.nl of tel. 0493-671212. Vergeet niet uw voorkeur voor dag(en) en tijd(en) door te geven en uw telefoonnummer te vermelden. 


Trefwoorden: gemeente asten wwwastennl
Geplaatst

donderdag 25 oktober 2018 | 07.01 uur

Laatst gewijzigd

donderdag 25 oktober 2018 | 10.00 uur

Auteur

Harrie van Horik


businessclub