Heb jij je administratie niet op orde? Loopt je mailbox over? Heb jij het idee dat je wel eens rekeningen over het hoofd ziet?

Meriam Mol van Boost Organizing geeft op dinsdag 2 maart van 10.00 tot 11.30 uur in een praktisch webinar tips om orde en overzicht te krijgen in je administratie. Als Professional Organizer (opruimcoach) is zij gespecialiseerd in het aanbrengen van structuur in huis, administratie en in tijd. Het webinar wordt georganiseerd in samenwerking met Bibliotheek Helmond-Peel

Misschien denk je momenteel, terwijl je tegen de chaos aankijkt die je administratie nu is, dat dit nooit meer goedkomt. Dat je nu eenmaal niet goed bent met administratie en cijfers. Maar gelukkig is dat onzin. Iedereen kan op enige manier structuur en orde aanbrengen in de administratie.

Tijdens dit Webinar leer je een methode om in vijf stappen je administratie, zowel digitaal als op papier, zelf te organiseren.

Op onderstaande vragen geeft de opruimcoach antwoord:
Hoe creëer je overzicht?
Welke documenten ben je verplicht te bewaren en welke documenten kunnen weg?
Wat is een logische indeling zodat je documenten snel terug kunt vinden?
Wat zijn geschikte opbergmiddel voor je administratie?
Hoe houdt je je administratie op orde? Dagelijks, wekelijks en zelfs jaarlijks.

Deelnemen kost € 2,50 en kan alleen na aanmelden via www.bibliotheekhelmondpeel.nl/activiteiten.


Trefwoorden: opruimcoach boost organizing bibliotheek helmond-peel meriam mol
Geplaatst

vrijdag 19 februari 2021 | 14.30 uur

Laatst gewijzigd

dinsdag 02 maart 2021 | 12.45 uur

Auteur

AMJM Buenen


businessclub