Originaliteitsprijs Rabo Clubkas Campagne voor MTC De Happy Drivers

Tijdens de cheque-uitreiking van de Rabobank Clubkas Campagne heeft MTC De Happy Drivers, de originaliteitsprijs voor de meest originele/ludieke manier van het in ontvangst nemen van de cheque in de wacht weten te slepen.

Omdat De Happy Drivers zich met regelmaat inzetten voor andere verenigingen en organisaties vond de vereniging het gepast om ook anderen mee te laten genieten van hun ‘winst’. 

Daarom hebben zij Rabobank Peelland Zuid gevraagd om de originaliteitsprijs Rabobank Clubkas Campagne te verzilveren tijdens de jaarlijkse motortoerrit van KansPlus Asten-Someren op 18 juni, waar zij als De Happy Drivers ook een bijdrage aan leveren. 

In de vorm van petjes/caps bedrukt met het jubileumlogo van het 25-jarig bestaan van de vereniging aan de voorzijde en Rabobank Peelland Zuid aan de achterzijde toont de vereniging zijn dankbaarheid aan de Rabobank en gunt de vereniging zowel de deelnemers van KansPlus als de eigen leden een extraatje.


Trefwoorden: originaliteitsprijs mtc de happy drivers rabobank clubkas campagne
Geplaatst

vrijdag 09 juni 2017 | 11.43 uur

Laatst gewijzigd

vrijdag 09 juni 2017 | 17.49 uur

Auteur

Harrie van Horik


businessclub