SIRIS.nl

Algemene ledenvergadering Ondernemersvereniging Someren

Op woensdag 21 februari vond de algemene ledenvergadering van Ondernemersvereniging Someren plaats bij Golfbaan de Swinkelsche in Someren.

De vergadering werd gestart met de introductie van de nieuwe leden van de OVS.

Voorzitter Moniek Peeters ging in haar terugblik in op een aantal speerpunten die in 2017 hoog op de agenda stonden. Zo was de komst van een glasvezelnetwerk een belangrijk streven.

Samenwerking met andere (ondernemers)verenigingen was een ander speerpunt dat vorig jaar de aandacht heeft gekregen.

Secretaris Pieter Janssen ging in op belangrijke ontwikkelingen, die in 2018 ook relevant blijven en waar aandacht voor zal zijn. De winkelstraat is hier een belangrijk voorbeeld van. In 2017 is hiermee reeds gestart en heeft de OVS met een aantal partijen gekeken hoe de winkelstraat aantrekkelijk blijft voor winkelend publiek.

Pieter besteedde daarnaast aandacht aan de eindejaarsactie. Met een totaal prijzengeld van € 16.000 en ruim 90 deelnemers was 2017 de meeste succesvolle editie.